torsdag 11 september 2014

Reflektion

1. Jag väljer All in av Emma Igelström.

2. Boken handlar om Emma Igelström livet som är en populärt simmare.
3. Det ska bli intressant att läsa en bok om en person som är okänd till mig men som är mycket populärt personen i Sverige och hela värden inom sport. 
4. Kanske den här Boken ska bli en motivera om livet. Jag tror att boken handlar om Emma livet.
5. Det ska bli en intressant och sorgligt bok.









1. Välj en av biografierna.
2. Skriv en text
3. Förklara och motivera varför du har valt den.
4. Beskriv dina förväntningar på boken. Vad kommer den att handla om? Kommer du att skratta eller gråta? Kommer den att vara spännande? Hemsk? Gripande? Rolig? Intressant? Sorglig?
5. Publicera din text på din blogg. 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Boken handlar om Emma Igelström livet som är en populär simmare.Det ska bli intressant att läsa en bok om en person som är okänd för mig men som är en mycket populär person i Sverige och hela värden inom sport. Kanske den här boken ska bli motiverande för livet. Jag tror att boken handlar om Emmas liv. Det ska bli en intressant och sorglig bok.

    SvaraRadera